måndag, mars 19, 2007

Valsöndagen 18.mars 2007

Det här blev en ganska trist EFIT-dag - det var snöstorm ute, och jag satt mest hemma och ugglade. Förutom då jag vågade mig ut i rusket för att rösta i riksdagsvalet. Den representant jag röstade på blev dock inte vald...


Kl 12 - Glömde nästan att det var EFIT-dag idag. Picasso får äran att posera för den första bilden.


Kl 13 - Fick någon konstig städyra och ordnade upp klädskåpet där det var kaos.


Kl 14 - Testar mitt bästa köp på länge - pincetter med inbyggd lampa! Superbra! I förvaringshylsan sitter dessutom en förstorande spegel.


Kl 15 - Ute snöar det för fullt men jag måste ge mig iväg till vallokalen och rösta. Bild på valpropaganda...


Kl 16 - Det snöar fortfarande...


Kl 17 - Förbereder ett inlägg för ett seminarium. Kollar bakgrundslitteratur.


Kl 18 - Det kan inte hjälpas - jag måste diska.


Kl 19 - Dags att relaxa lite och spela lite Sims...


Kl 20.30 - Valvaka och äppelpaj som M:s mamma har bakat. Mums.


Kl 22 - M. har ockuperat min dator. Snart är det min tur.


Kl 23 - Spelar Quake 4 ett tag innan det är dags att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: