torsdag, februari 15, 2007

14. 2. - Alla hjärtans dag

Nu är det premiär för den nya bildbloggen. Här är min dag:

Jag vaknar vid 10-tiden och slår på datorn - då poppar det upp en påminnelse om att det är EFIT-dag idag!
Kl 11. Äter lunch på en studentrestaurang. Risotto blev det idag.12.05: På väg hemåt efter maten...

Ca kl 13 - Lagade färdigt mitt första halssmycke. Det var kul att hålla på med pärlor, men ett sjuhelsikes jobb att fästa låset.
Kl 14 - Lite mellanmål.
Kl 15 - Sitter och pysslar med datorn. Picasso vill vara med.
Kl 16 - ska ut på vändagskaffe med en kompis. Måste borsta håret.
Kl 17 - K. dricker Lordi-cola på bokcafét.
Kl 18 - När vi ger oss av från cafét har det redan blivit mörkt. Lyckades ta en stämningsfull bild av Klostermellangatan.
Kl 19 - Hemkommen efter ett besök till ekobutiken Ruohonjuuri (Gräsroten). Köpte bl.a. chokladte.
Kl 20 - Undrar vad det är på tv ikväll?
Kl 21 - Dags för kvällsdusch.
Kl 22 - Funderar på om jag borde gå och lägga mig snart. Men sängen ser ut att vara upptagen.
Ca 23 - pular ännu med den här nya bloggen. Det får bli den sista bilden för idag. Gonatt.

2 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Fina bilder! Speciellt den där kvällsbilden på gatan! Själv lyckades jag ju radera alla mina efit-bilder, så jag kunde inte vara med denna gång.

-Anne- sa...

Tack, Helena.
Vad tråkigt med dina bilder. Man ska se upp med vad man trycker på för knappar... =( Men bättre lycka nästa gång!